Рижук О.С. (2023) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ КРОСКУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2023. с. 237-241.
|
Текст
Рижук О.С..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У формуванні крос-культурних цінностей дітей молодшого шкільного віку ефективними є інтерактивні методики з урахуванням вікових особливостей, на основі використання людинознавчого та культурологічного підходів. Людинознавчий підхід сприяє формуванню моральної поведінки людини, ціннісного ставлення до себе, оточуючих, природи, а також до культурних надбань свого та іншого народу та людства загалом. Об’єктом людинознавчого підходу є світ особистості, сфера її життєдіяльності, взаємодія з оточуючим світом. П
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Рижук О.С. Інтерактивні методики формування крос-культурних цінностей у виховній роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О.С. Рижук // Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи : електрон. зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 237-241. |
Ключові слова: | інтерактивні методики, крос-культурні цінносі, виховна робота, діти молодшого шкільного віку. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 04 Лют 2025 06:50 |
Останні зміни: | 04 Лют 2025 06:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16630 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |