Сорочинська Т.А. (2015) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939−1964 рр.). Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 221-228. ISSN 2411-4553
|
Текст
Сорочинська Т.А..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізується організація інноваційної педагогічної діяльності в навчальних педагогічних закладах у період становлення та реформування професійної освіти на Рівненщині впродовж означених років; визначено пріоритетні завдання освітньої галузі; розглянуто змістову складову підготовки майбутніх учителів початкових класів до інноваційної педагогічної діяльності; визначено педагогічні умови підготовки вчителів до інноваційної діяльності та окреслено можливості творчого використання набутого досвіду в сучасній теорії і практиці професійної освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сорочинська Т.А. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної діяльності в педагогічних закладах Рівненщини (1939−1964 рр.) / Т.А.Сорочинська // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 2. - С. 221-228. |
Ключові слова: | професійна підготовка, Рівненщина, інноваційна діяльність, педагогічні заклади, професійна компетентність. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Лист 2020 09:58 |
Останні зміни: | 12 Лист 2020 09:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1666 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |