Шугаєва Л.М. (2015) РЕЛІГІЯ В ШКОЛІ: РОЗДУМИ РЕЛІГІЄЗНАВЦЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 48-54. ISSN 2411-4553
|
Текст
Шугаєва Л.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізуються передумови і перспективи впровадження курсу «Історія релігій» у систему шкільної освіти України. На підставі релігієзнавчого аналізу та комплексного міждисциплінарного підходу зроблено спробу дослідити вплив релігійних чинників на процеси виховання і освіти, які, у свою чергу, впливають на процеси українського націєтворення. Запропонований зміст дисципліни «Історія релігій» і його методичні засади носять авторський характер. Подано деякі рекомендації щодо застосування конструктивного досвіду впровадження релігієзнавчої освіти в загальноосвітніх закладах України. Також у статті подається ретроспективний аналіз світськості як освітньої ідеології України, з’ясовано її сутнісну трансформацію в умовах зміни політичних режимів у державі, зростання полікультурності українського суспільства, інтенсифікації євроінтеграційних процесів. На основі врахування етнонаціональних чинників з’ясовано перспективну модель впровадження релігієзнавчого компоненту у систему шкільної освіти і виховання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шугаєва Л.М. Релігія в школі: роздуми релігієзнавця / Л.М.Шугаєва // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 2. - С. 48-54. |
Ключові слова: | релігія, історія релігій, світогляд, освіта, виховання, мораль, світський. |
Тематика (за УДК): | 2 Релігія. Теологія (богослов'я) 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Лист 2020 11:09 |
Останні зміни: | 12 Лист 2020 11:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1676 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |