Андрощук Г.І. CHALLENGES AND SOLUTIONS IN ASSESSING LEARNER AUTONOMY IN THE ENGLISH CLASSROOM. [Бакалаврська робота]
![]() |
Текст
Андрощук Ганна бак.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
У цій кваліфікаційній роботі досліджуються труднощі та їх вирішення в оцінюванні автономії учнів на уроках англійської мови. Метою та завданням дослідження є представити ключові значення щодо оцінювання учнівської автономії, визначити виклики, з якими стикаються вчителі та учні, які бажають підвищити рівень самостійної діяльності, та запропонувати підхід для підвищення точності оцінювання автономії учнів на уроках англійської мови. У дослідженні було використано змішаний підхід, який поєднує кількісні та якісні методи аналізу отриманих даних експерименту. Результати дослідження показують, що автономія учнів має важливе значення для успішного та ефективного вивчення мови, але обмежується певними факторами, такими як брак ресурсів для розвитку автономії, неналежна підтримка зі сторони вчителів та недостатня мотивація учнів до навчання.
У цій роботі пропонується концепція для сприяння і оцінювання автономії у вивченні англійської мови, а також різні стратегії для ефективного використання ресурсів та навчальної діяльності, орієнтованої на сприяння самостійності учня. Результати статистичної обробки даних педагогічного експерименту підтвердили ефективність запропонованої концепції у підвищенні точності оцінювання автономії учнів на уроках англійської мови. Аналіз отриманих результатів свідчить, що наприкінці проведеного педагогічного експерименту, учні експериментальної групи
продемонстрували значне підвищення їхнього рівня розвитку після введення вправ напрямлених на сприяння їхньої самостійної діяльності на уроках англійської мови, і при цьому зменшилася кількість учнів з низьким рівнем самостійності.
Тип елементу: | Бакалаврська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Андрощук Г. І. Challenges and solutions in assessing learner autonomy in the english classroom = Труднощі та їх вирішення в оцінюванні автономії учнів на уроках англійської мови : дипломна робота : наук. робота на здобуття ступеня “Бакалавр” за спец. 014 “Середня освіта (Мова і література)” Г. І. Андрощук ; наук. кер. І. М. Вєтрова. – Рівне, РДГУ, 2024. - 58 с. |
Ключові слова: | автономія учня, самокероване навчання, володіння мовою, зворотний зв'язок, саморефлексія |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 11 Лют 2025 07:15 |
Останні зміни: | 11 Лют 2025 07:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16776 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |