Малафіїк І.В. (2017) СУБ’ЄКТНІСТЬ ЯК ЯКІСТЬ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 6-11.
|
Текст
Малафіїк І.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкриваються особливості понять „суб’єктність”, „ноосферна освіта”, „ноосферне мислення”, наводяться приклади взаємозв’язку об’єкта і суб’єкта пізнання з таких навчальних предметів як математика та фізика. Дається характеристика цілісному мисленню, яке забезпечується єдністю дискурсивно-логічного та образного мислення, а також синергетиці.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Малафіїк І.В. Суб’єктність як якість сучасної освіти / І.В.Малафіїк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуман. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 6-11. |
Ключові слова: | суб’єктність; ноосферна освіта; цілісне мислення; діяльність; суб’єкт; дискурсивно-логічне та образне мислення; синергетика |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 13 Лист 2020 09:41 |
Останні зміни: | 13 Лист 2020 10:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1695 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |