Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУБ’ЄКТНІСТЬ ЯК ЯКІСТЬ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Малафіїк І.В. (2017) СУБ’ЄКТНІСТЬ ЯК ЯКІСТЬ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 6-11.

[img]
Перегляд
Текст
Малафіїк І.В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкриваються особливості понять „суб’єктність”, „ноосферна освіта”, „ноосферне мислення”, наводяться приклади взаємозв’язку об’єкта і суб’єкта пізнання з таких навчальних предметів як математика та фізика. Дається характеристика цілісному мисленню, яке забезпечується єдністю дискурсивно-логічного та образного мислення, а також синергетиці.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Малафіїк І.В. Суб’єктність як якість сучасної освіти / І.В.Малафіїк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуман. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 6-11.
Ключові слова: суб’єктність; ноосферна освіта; цілісне мислення; діяльність; суб’єкт; дискурсивно-логічне та образне мислення; синергетика
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 13 Лист 2020 09:41
Останні зміни: 13 Лист 2020 10:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1695

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу