Руденко В.М. (2017) ЗМІСТ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 11-15.
|
Текст
Руденко В.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Пропонується проект реконструкції змісту вищої освіти на підставах ізоморфності систем освіти і культури. Концепція відображає гуманістичний вектор розвитку освіти і виступає чинником цілісності змісту освіти в рамках цивілізаційно-культурологічної парадигми.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Руденко В.М. Зміст вищої освіти як предмет педагогічного проектування в контексті культури / В.М.Руденко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуман. ун-ту / Рівнен. держ. гуман. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 11-15. |
Ключові слова: | зміст освіти, культура, проект, цінності, значення, сенс |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 13 Лист 2020 09:57 |
Останні зміни: | 13 Лист 2020 10:05 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1697 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |