Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗМІСТ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРИ

Руденко В.М. (2017) ЗМІСТ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 11-15.

[img]
Перегляд
Текст
Руденко В.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Пропонується проект реконструкції змісту вищої освіти на підставах ізоморфності систем освіти і культури. Концепція відображає гуманістичний вектор розвитку освіти і виступає чинником цілісності змісту освіти в рамках цивілізаційно-культурологічної парадигми.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Руденко В.М. Зміст вищої освіти як предмет педагогічного проектування в контексті культури / В.М.Руденко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуман. ун-ту / Рівнен. держ. гуман. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 11-15.
Ключові слова: зміст освіти, культура, проект, цінності, значення, сенс
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 13 Лист 2020 09:57
Останні зміни: 13 Лист 2020 10:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1697

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу