Веремчук А.П. та Хом'як О. (2021) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2021: Вип. 1 (5). с. 71-78. ISSN 2706-6258
![]() |
Текст
Веремчук А.П. , Хом’як О._2021.pdf Завантажити (551kB) |
Анотація
Статтю присвячено проблемі здобуття життєвих компетентностей дітьми з особливими освітніми потребами. Зазначено, що для системної реалізації засад інклюзивного навчання, національне законодавство було приведене у відповідність до міжнародних норм і стандартів, однак для організації інклюзивного освітнього середовища важливо створити відповідні умови у закладі освіти. Встановлено, що особлива роль у роботі з дітьми, котрі потребують додаткової освітньої підтримки, належить інноваційним технологіям.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Веремчук А. Інноваційні технології навчання дітей з особливими освітніми потребами / А.Веремчук, О.Хом’як // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2021. - Вип. 1 (5). - С. 71-78. |
Ключові слова: | інклюзія, інклюзивна освіта, технології інклюзивної освіти, діти з особливими освітніми потребами, індивідуалізація освітнього процесу, спільне викладання в інклюзивному класі, подолання навчальних і поведінкових труднощів, адаптація освітнього середовища |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці > 001.8 Методологія > 001.89 Організація наукової та науково-дослідної роботи > 001.895 Інновації 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 21 Лют 2025 10:59 |
Останні зміни: | 21 Лют 2025 10:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17000 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |