Тюска В.Б. та Казначеєва Л.М. (2023) ІННОВАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ (НА ПРИКЛАДІ ДОСВІДУ КАФЕДРИ ІВЕНТ-ІНДУСТРІЙ, КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА МУЗЕЄЗНАВСТВА РДГУ). Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2023 (Вип.70): Т.2. с. 355-359. ISSN ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)
|
Текст
Тюска В, Казначеєва Л. 2023. Інновації....pdf Завантажити (300kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто актуальні питання підготовки майбутніх фахівців на прикладі кафедри івент-інду- стрій, культурології та музеєзнавства РДГУ. Сучасні виклики під час воєнного стану вимагають пошуку інно- ваційних форм та технологій в системі вищої освіти, де активне впровадження інновацій в освітньому процесі обумовлена конкурентноспроможністю здобувачів, підготовкою їх до ринку праці. Саме потреба в професій- ній підготовці кваліфікованих працівників зумовлює розробку нових підходів та технологій в освіті. Оскільки невід’ємною складовою підготовки майбутніх фахівців є формування компетентностей, професійних навичок, то автори здійснили огляд організації освітнього процесу на кафедрі івент-індустрій, культурології та музеєз- навства Рівненського державного гуманітарного університету, виокремили досвід кафедри, зосередивши увагу на Студентському навчально-науково-практичному об’єднанні «Культура». Його діяльність розглянуто як бага- тофункціональний майданчик, де здобувачі вищої освіти вчаться організовувати соціокультурні події – презен- тації, концерти, читання, квести, вечірки, майстер-класи та ін., що збагачують студентське життя новими можливостями, емоціями, враженнями. З метою виконання практичної складової освітньо-професійних про- грам підготовки здобувачів вищої освіти під час воєнного стану кафедра впроваджує інноваційні технології. Використанню нових підходів на практиці сприяє системне поєднання аудиторних та позааудиторних занять у єдиний освітній комплекс. Зокрема, під час занять в рамках діяльності ННПО «Культура» – клубу естетичного розвитку «Мистецький weekend» і прикладної діяльності «Дозвілля – Soft Skills» здобувачі закріплюють зна- ння, уміння з майбутнього фаху за допомогою освітніх та івент-технологій. Використання івент-технологій у діяльності об’єднання спонукає студентів креативно мислити та відшуковувати нестандартні рішення, заці- кавлює професійною діяльністю, розвиває компетентності, вміння та навички здобувачів, сприяє адаптації до майбутньої професії. У статті підсумовлено, що використання інновацій у підготовці майбутніх фахівців спри- яє формуванню необхідних компетентностей, а запровадження івент-технологій в освітній процес допомагає ефективно здобувати професійні навички студентам, що послуговують їм передумовою успіху на ринку праці.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Тюска В. Інновації у підготовці майбутніх фахівців ( на прикладі досвіду кафедри івент-індустрій, культурології та музеєзнавства РДГУ) / В. Тюска, Л. Казначеєва // Актуальнi питання гуманiтарних наук - 2023. - Вип. 70. Т. 2. - С. 355-359. - DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/70-2-53 |
Ключові слова: | інновації освіти, компетентності майбутніх фахівців, івент-технології, студентське навчально-науково-практичне об’єднання «Культура», Soft skills, кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства Рівненського державного гуманітарного університету |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 25 Лют 2025 05:52 |
Останні зміни: | 25 Лют 2025 05:52 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17023 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |