Яковишина Т.В. (2022) ІНКЛЮЗІЯ В УМОВАХ ВІЙНИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 120-122.
![]() |
Текст
Яковишина Т. В..pdf Завантажити (368kB) |
Анотація
Інклюзія розглядається як процес визнання і реагування на різноманітність потреб всіх тих, хто навчається. Вона припускає їх активну участь в процесі отримання знань, в культурному і суспільному житті. Інклюзія приводить до зменшення сегрегації в системі освіти. Вона вимагає змін і модифікацій змісту, підходів, структури і стратегії освіти з урахуванням потреб усіх дітей, керуючись переконаністю, що системи загальної освіти зобов'язані навчати усіх дітей. Війна посилила значущість реалізації основних завдань інклюзивної освіти та актуалізувала її цінності: всі діти можуть навчатися; працювати потрібно зі всіма дітьми, незалежно від їхнього віку, мови, походження, особливостей розвитку, проживання; удосконалення освітніх структур, систем, методик задля забезпечення потреб усіх дітей. Отже, війна лише детермінувала реалізацію стратегії, яку обрала Україна по створенню інклюзивного суспільства з високими морально-етичними принципами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т.В. Інклюзія в умовах війни / Т.В. Яковишина // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів регіональної наук.-практ. конф., м. Рівне, 04 листоп. 2022 р. - Рівне : Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, 2022. С. 120-122. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, інклюзивне с успільство, війна. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 24 Лют 2025 09:31 |
Останні зміни: | 24 Лют 2025 09:31 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17027 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |