Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК КРЕАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Яковишина Т.В. (2021) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК КРЕАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теоретико-прикладний аспекти. О. Зень, Рівне, с. 190-226. ISBN 978-617-601-380-8

[img] Текст
Яковишина Т.В. Розділ монографії _2021.pdf

Завантажити (875kB)

Анотація

Одним із пріоритетних напрямів реформування вищої освіти в Україні є гуманізація освітньої діяльності, спрямування навчального процесу на формування творчої особистості майбутнього фахівця, створення умов для розкриття талантів, духовно-емоційних і розумових здібностей здобувачів. Відтак, актуальною серед численних професійних якостей у структурі особистості вчителя сучасні дослідники виділяють здатність до творчості (креативність) у педагогічній діяльності. Творчий потенціал як предмет дослідження, зокрема, в близьких нам сферах науки й освіти, постає самостійною та водночас багатоплановою проблемою, котра, безумовно, становить інтерес не лише для психології, а й для цілої низки наук: філософії, соціології, медицини, економіки.

Тип елементу: Розділ Книги
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Яковишина Т.В. Формування та розвиток креативної складової фахової підготовки майбутніх педагогів / Т.В. Яковишина // Професійна підготовка майбутніх педагогів: теоретико-прикладний аспекти : монографія / за наук. ред. Р. Л. Сойчук. - Рівне : О. Зень, 2021. - С . 190-226.
Ключові слова: педагогічна освіта, фахова підготовка, креативний потенціал педагога.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 24 Лют 2025 12:55
Останні зміни: 25 Лют 2025 08:27
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17037

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу