Яковишина Т.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Світ наукових досліджень, 2024: Вип.28. с. 58-60. ISSN 2786-6823 (print)
|
Текст
Яковишина Т.В..pdf Завантажити (837kB) | Перегляд |
Анотація
У Новій українській школі акцентується на індивідуальному підході до кожної дитини. Педагоги стежать за розвитком кожного учня, враховуючи його потреби та можливості. Це означає розробку індивідуальних навчальних планів для здобувачів з особливими освітніми потребами, використання різноманітних методів та підходів до навчання з урахуванням їхніх індивідуальних характеристик. Інклюзивна освіта передбачає створення сприятливого соціального середовища, де кожна дитина відчуває себе прийнятою та важливою. У школі проводяться різноманітні заходи, спрямовані на формування дружніх відносин між учнями, подолання стереотипів й усвідомлення важливості різноманітності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т.В. Особливості соціалізації здобувачів з особливими освітніми потребами / Т.В. Яковишина // Світ наукових досліджень : матеріали Міжнар. мультидисциплінарної наук. інтернет-конф. (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 21-22 берез. 2024 р.) / за ред. : О. Патряк та ін.; ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. - Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б., 2024. - Вип. 28. - С. 58-60. |
Ключові слова: | Нова українська школа, інклюзивне середовище, соціалізація дітей, діти з особливими оссвітніми потребами. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 25 Лют 2025 09:17 |
Останні зміни: | 25 Лют 2025 09:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17050 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |