РОЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ У ПРОЕКТУВАННІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

Бричок С.Б. and Павелків О.М. (2015) РОЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ У ПРОЕКТУВАННІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). pp. 103-111. ISSN 2411-4553

[img]
Preview
Text
Бричок С.Б., Павелків О.М..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

У статті визначено, що першим етапом проектування виховного процесу є психолого-педагогічна діагностики, оскільки перед проектуванням виховного процесу необхідно отримати інформацію про кожного вихованця і про колектив класу в цілому. Доведено, що психолого-педагогічна діагностика повинна допомогти у розв’язанні таких завдань: виявити особистісні якості учнів та рівні їх вихованості; визначити особливості взаємодії «учень-учитель»; окреслити взаємини учнів в колективі; досліджувати умови та чинники, які б сприяли повноцінному розвитку особистості. З’ясовано, що особлива роль психолого-педагогічної діагностики у проектуванні виховного процесу зумовлена тим, що вона є зв’язною ланкою, найголовнішою сферою поєднання теорії і практики.

Item Type: Article
Additional Information: Бричок С.Б. Роль психолого-педагогічної діагностики у проектуванні виховної діяльності педагога / С.Б.Бричок, О.М.Павелків // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 103-111.
Uncontrolled Keywords: проектування виховної діяльності, педагог, психолого-педагогічна діагностика, учень, вивчення дитини.
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 13 Nov 2020 13:20
Last Modified: 13 Nov 2020 13:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1708

Actions (login required)

View Item View Item