Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ГРИ

Тарнавська О.О. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ГРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 172-173.

[img]
Перегляд
Текст
Тарнавська О.О..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Тарнавська О.О. Педагогічні умови активізації розумової діяльності дошкільників з порушенням мовлення засобами гри / О.О.Тарнавська // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XI міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. - Рівне, 2018. - С. 172-173.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Лист 2020 07:34
Останні зміни: 16 Лист 2020 08:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1724

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу