Тарнавська О.О. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ГРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 172-173.
|
Текст
Тарнавська О.О..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Тарнавська О.О. Педагогічні умови активізації розумової діяльності дошкільників з порушенням мовлення засобами гри / О.О.Тарнавська // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XI міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. - Рівне, 2018. - С. 172-173. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Лист 2020 07:34 |
Останні зміни: | 16 Лист 2020 08:11 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1724 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |