Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА

Потапчук Т.В. та Шеретюк Ю.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2024: Вип.2. с. 27-32.

[img]
Перегляд
Текст
Потапчук Т.В., Шеретюк Ю.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається важливість хореографічного мистецтва як ефективного засобу розвитку творчої індивідуальності здобувачів вищої освіти. Актуальність теми зумовлена потребою формування креативних, адаптивних фахівців, здатних до інноваційного мислення та самовираження в умовах швидко змінюваного суспільства. Проаналізовано різні аспекти впливу хореографії на студентів, зокрема, розвиток емоційної інтелігентності, комунікаційних навичок та здатності до командної роботи. Зазначено, що заняття танцями формують у студентів уміння висловлювати емоції, розуміти почуття інших та налагоджувати міжособистісні зв’язки. Крім того, хореографічні практики сприяють розвитку самодисципліни, адже для досягнення успіху в танці потрібні регулярність та наполегливість. Особливу увагу приділено процесу саморозвитку, який забезпечує хореографічна освіта. Це не лише фізична активність, а й форма творчого самовираження, що допомагає студентам відкривати нові грані власної особистості. Через хореографію здлбувачі вищої освіти вчаться спілкуватися без слів, виражати свої ідеї та емоції, що збагачує їхній культурний та естетичний досвід. Підкреслюється важливість створення креативного середовища, яке сприяє розвитку лідерських, моральних та професійних якостей студентів. Подано ефективні методи, зокрема імпровізація, театралізація, робота зі сценаріями, створення ситуацій успіху та естетотерапія, які активізують творчі здібності і підвищують мотивацію до саморозвитку. Крім того, акцентовано увагу на мож- ливостях хореографічного мистецтва у розвитку творчої індивідуальності здобувачів вищої освіти, підкреслюючи її роль у формуванні емоційної виразності та критичного мислення, що є важливими для професійного зростання. Наголошено на значенні хореографічного мистецтва як важливого інструменту для професійної підготовки та формуванні особистості студента, здатної до критичного мислення та творчого під- ходу в будь-якій сфері діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Потапчук Т.В. Формування творчої відповідальності здобувачів вищої освіти засобами хореографічного мистецтва / Т.В. Потапчук, Ю.В. Шеретюк // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості. - Рівне : Вид. дім "Гельветика", 2024. - Вип. 2. - С. 27-32.
Ключові слова: творча індивідуальність, здобувачі вищої освіти, хореографічне мистецтво, танцювальне мистецтво, формування естетичної культури.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 11 Бер 2025 21:17
Останні зміни: 11 Бер 2025 21:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17394

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу