Корпан І.В. (2015) ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 241-247. ISSN 2411-4553
|
Текст
Корпан І. В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовуються головні аспекти проблеми готовності майбутніх вчителів до роботи з інтелектуально обдарованими дітьми, готовність розглядається як теоретична, так і практична проблема, вказуються основні підходи до розуміння та показники готовності майбутніх вчителів школи до роботи з обдарованими учнями початкових класів.Сучасні науковці стверджують, що професійна готовність до педагогічної діяльності з позиції особистісного підходу визначається як нове утворення, яке є фундаментом професійної компетентності учителя.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Корпан І.В. Обґрунтування та змістова характеристика готовності майбутніх вчителів початкової школи до роботи з інтелектуально обдарованими учнями / І.В.Корпан // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 241-247. |
Ключові слова: | обдарований учень, готовність майбутніх вчителів, підходи до розуміння ,основні показники , готовність вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 17 Лист 2020 07:47 |
Останні зміни: | 17 Лист 2020 07:47 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1746 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |