Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ

Корпан І.В. (2015) ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 241-247. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Корпан І. В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті обґрунтовуються головні аспекти проблеми готовності майбутніх вчителів до роботи з інтелектуально обдарованими дітьми, готовність розглядається як теоретична, так і практична проблема, вказуються основні підходи до розуміння та показники готовності майбутніх вчителів школи до роботи з обдарованими учнями початкових класів.Сучасні науковці стверджують, що професійна готовність до педагогічної діяльності з позиції особистісного підходу визначається як нове утворення, яке є фундаментом професійної компетентності учителя.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Корпан І.В. Обґрунтування та змістова характеристика готовності майбутніх вчителів початкової школи до роботи з інтелектуально обдарованими учнями / І.В.Корпан // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 241-247.
Ключові слова: обдарований учень, готовність майбутніх вчителів, підходи до розуміння ,основні показники , готовність вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 17 Лист 2020 07:47
Останні зміни: 17 Лист 2020 07:47
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1746

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу