Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Горопаха Н.М. та Павлюк Т.О. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка, 2020: Вип.13. с. 128-140. ISSN 2410-2075

[img]
Перегляд
Текст
Горопаха Н.М. Павлюк Т.О. стаття у зб Науковий вісник.pdf

Завантажити (550kB) | Перегляд

Анотація

У статті розкривається питання формування екологічної компетенції учнів із порушеннями мовлення на уроках математики, обґрунтовуються педагогічні умови формування екологічної компетенції учнів з порушеннями мовлення на уроках математики. Водночас екологічна освіта розглядається як основа нової парадигми сучасної освітньої системи, яка базується на особистісно зорієнтованому та гуманістичному підходах організації освітньої діяльності учнів з порушеннями мовлення. Автори статті виокремлюють педагогічні умови, які виявилися ефективними для формування екологічної компетенції учнів з порушеннями мовлення на уроках математики: застосування проблемних ситуацій для формування екологічної компетенції учнів з порушеннями мовлення на уроках математики; підвищення готовності педагогів до застосування у роботі з учнями з мовленнєвими порушеннями інноваційних методів у поєднанні з традиційними; налагодження взаємодії з батьками для закріплення отриманих знань про природу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Горопаха Н.М. Формування екологічної компетенції учнів із порушенням мовлення на уроках математики / Н.М. Горопаха, Т.О. Павлюк // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка / за заг. ред. В. Є. Бенери. - Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2020. - Вип. 13. - С. 128-140.
Ключові слова: екологічна компетенція; екологічна освіта; математика; учні з порушеннями мовлення; правила поведінки в природі; проблемні ситуації.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 02 Квіт 2025 08:35
Останні зміни: 02 Квіт 2025 08:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17594

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу