Косарєва Г.М. (2017) ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 163-167.
|
Текст
Косарєва Г.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено аналіз проблеми формування пріоритетних гуманістичних цінностей у майбутніх вихователів до дітей з особливими потребами. Розглянуто проблему становлення толерантної особистості майбутнього вихователя в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано рівень сформованості когнітивного компонента толерантного ставлення майбутніх вихователів до дітей з особливими потребами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косарєва Г.М. Діагностика сформованості когнітивного компонента толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів / Г.М.Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 163-167. |
Ключові слова: | толерантність, толерантне ставлення, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, гуманність, інтеграція, загальнолюдські цінності |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 17 Лист 2020 12:35 |
Останні зміни: | 17 Лист 2020 12:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1764 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |