Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Г.Я. ТРОШИН ПРО ВИХОВАННЯ «НОРМАЛЬНИХ» І «НЕНОРМАЛЬНИХ» ДІТЕЙ

Бондарець М.А. та Петренко О.Б. (2020) Г.Я. ТРОШИН ПРО ВИХОВАННЯ «НОРМАЛЬНИХ» І «НЕНОРМАЛЬНИХ» ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 15-16.

[img]
Перегляд
Текст
Бондарець М.А. Петренко О.Б..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Сьогодні особливо актуальним є визнання особистості дитини як найвищої цінності в педагогічному процесі. Г.Я. Трошин (1874–1938) відкрив новий напрям в педагогіці, поклавши в його основу гуманістичний підхід з позицій медичної та педагогічної антропології. Сутність його педагогічної позиції полягала в тому, що тільки гуманний педагогічний процес сприяє максимальному розвитку особистості розумово відсталої дитини, реалізації її природного потенціалу. Це можливо лише за умови, якщо приймати дитину такою, якою вона є, працювати з нею так, щоб сформувати ціннісне ставлення до себе та інших. На початку ХХ століття Г. Я. Трошин вперше спробував розробити теорію аномального розвитку.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бондарець М.А. Г.Я. Трошин про виховання "нормальних" і "ненормальних" дітей / М.А. Бондарець, О.Б. Петренко // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 15-16.
Ключові слова: особистість дитини, виховання дітей, Г.Я. Трошин.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 10 Квіт 2025 06:55
Останні зміни: 10 Квіт 2025 06:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17707

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу