Варнік Н.С. та Грипич С.Н. (2020) ВИХОВАННЯ ГУМАННОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 24-25.
|
Текст
Варнік Н.С., Грипич С.Н..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Формування гуманного ставлення у дошкільників значно відрізняється від формування гуманного ставлення у дорослих та має ряд своїх особливостей. Ціннісні орієнтації дошкільника визначаються свідомо та підсвідомо, формуються в ході набуття особистого досвіду. Більш ефективно здійснюється формування гуманного ставлення до оточуючих за умови створення змістовного, емоційно-позитивного та виховного середовища. Серед усіх засобів ефективним у формуванні гуманного ставлення дослідники визначають емоційну активність та художню літературу. Художнє слово призводить до змін у емоційній сфері дитини, сприяє появі живого відгуку. Автори стверджують, що художня література відіграє вагому роль у формуванні гуманного ставлення до оточуючих людей у дошкільників.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Варнік Н.С. Виховання гуманності у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Н.С. Варнік, С.Н. Грипич // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 24-25. |
Ключові слова: | діти старшого дошкільного віку, виховання гуманності, художня література. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Бібліотека |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 14 Квіт 2025 06:33 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2025 06:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17736 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |