Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИХОВАННЯ ГУМАННОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Варнік Н.С. та Грипич С.Н. (2020) ВИХОВАННЯ ГУМАННОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 24-25.

[img]
Перегляд
Текст
Варнік Н.С., Грипич С.Н..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Формування гуманного ставлення у дошкільників значно відрізняється від формування гуманного ставлення у дорослих та має ряд своїх особливостей. Ціннісні орієнтації дошкільника визначаються свідомо та підсвідомо, формуються в ході набуття особистого досвіду. Більш ефективно здійснюється формування гуманного ставлення до оточуючих за умови створення змістовного, емоційно-позитивного та виховного середовища. Серед усіх засобів ефективним у формуванні гуманного ставлення дослідники визначають емоційну активність та художню літературу. Художнє слово призводить до змін у емоційній сфері дитини, сприяє появі живого відгуку. Автори стверджують, що художня література відіграє вагому роль у формуванні гуманного ставлення до оточуючих людей у дошкільників.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Варнік Н.С. Виховання гуманності у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Н.С. Варнік, С.Н. Грипич // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 24-25.
Ключові слова: діти старшого дошкільного віку, виховання гуманності, художня література.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Бібліотека
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 14 Квіт 2025 06:33
Останні зміни: 14 Квіт 2025 06:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17736

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу