Гетьман І.А. та Горопаха Г.М. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ І БАТЬКІВ З ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 36-37.
|
Текст
Гетьман І.А., Горопаха Г.М..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Сім'я і заклад дошкільної освіти (ЗДО) – два важливих інститути соціалізації дітей. Сучасний закла дошкільної освіти приділяє особливу увагу формуванню потенційно розвиненої особистості і здібностей кожної дитини. Але які б не були методики естетичного виховання, що застосовує педагогічний колектив в закладі дошкільної освіти, сім'я вважається основним фактором формування особистості дитини. Сімейні цінності і традиції, духовна культура є основою становлення особистості. Але в XXI столітті батьки часто не можуть знайти вільного часу вдома на спілкування з дітьми, оскільки робота стала важливішою. Багато хто думає, що без їх участі дитина отримає достатньо знань і умінь в ЗДО, однак необхідно активно залучати батьків до освіти. Труднощі, пов'язані з організацією взаємодії, виникають і у батьків і у педагогів. Причинами, як правило, можуть служити: незнання сучасних методик вивчення сім'ї, недостатній досвід, використання малоефективних методів роботи, незнання дитячо-батьківських відносин у родині. Отже, для естетичного розвитку старшого дошкільника важливо ефективно організувати взаємодію ЗДО і сім'ї.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гетьман І.А. Організація взаємодії педагогів і батьків з естетичного розвитку старших дошкільників / І.А. Гетьман, Г.М. Горопаха // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 36-37. |
Ключові слова: | педагогічна взаємодія, взаємодія педагогів і батьків, естетичний розвиток, старші дошкільники. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 14 Квіт 2025 06:45 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2025 06:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17759 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |