Литвиненко С.А. та Кіт Н.В. (2015) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ: РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 78-86. ISSN 2411-4553
|
Текст
Литвиненко С.А..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено особливості використання рефлексивного підходу у підготовці майбутніх учителів початкових класів до естетичного виховання молодших школярів у процесі проходження педагогічної практики. У змістово-організаційній побудові педагогічної практики як складовій формування готовності майбутніх учителів початкових класів до естетичного виховання молодших школярів ми виходили з потреб посилення естетичної спрямованості різних видів практики, забезпечення суб’єкт-суб’єктного, неперервного і творчого характеру підготовки кожного студента.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Литвиненко С.А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до естетичного виховання молодших школярів у процесі педагогічної практики: рефлексивний підхід / С.А.Литвиненко, Н.В.Кіт // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 78-86. |
Ключові слова: | підготовка майбутніх учителів початкових класів, естетичне виховання, педагогічна практика, педагогічна рефлексія. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 18 Лист 2020 08:37 |
Останні зміни: | 18 Лист 2020 08:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1777 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |