Глодовська І.В. та Маліновська Н.В. (2020) ДИДАКТИЧНА КАРТИНА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 40-41.
|
Текст
Глодовська І.В., Маліновська Н.В..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Дидактична картина займає важливе місце в системі засобів розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку. Вона містить конкретно-чуттєвий матеріал для розповіді, збуджує їхні уяву й почуття, розвиває мислення, спонукає до вияву самостійності, ініціативи й творчості. У дітей формується свідоме художньо-естетичне сприймання, активізується мовленнєвотворча діяльність, яка за умови правильно організованого навчання сприяє розвитку початкових літературно-художніх здібностей, стимулює та збагачує інші види дитячої творчості. Цілеспрямоване використання дидактичної картини в освітньо-виховному процесі закладу дошкільної освіти сприяє розвитку зв’язного мовлення дітей передшкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Глодовська І.В. Дидактична картина як засіб розвитку зв'язного мовлення дітей переддошкільного віку / І.В. Глодовська, Н.В. Маліновська // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 40-41. |
Ключові слова: | дидактична картина, зв'язне мовлення, діти переддошкільного віку. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 14 Квіт 2025 07:23 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2025 07:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17770 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |