Марієн Ю.С. (2015) ЗМІСТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 247-253. ISSN 2411-4553
|
Текст
Марієн Ю.С..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються різноманітні наукові підходи до проблеми професійної компетентності вчителя, показано актуальність вивчення даного феномена. Висвітлено проблему практичної підготовки майбутнього учителя. Проаналізовано роль педагогічної практики в навчально-виховному процесі підготовки студентів педагогічних спеціальностей як їхнє професійне випробування. Показано, що педагогічна практика є важливим чинником у формуванні самооцінки професійно важливих якостей, усвідомлення себе в ролі майбутнього педагога.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Марієн Ю.С. Зміст та особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики / Ю.С.Марієн // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 1. - С. 247-253. |
Ключові слова: | компетентність, ключові компетентності, професійна компетентність учителя, педагогічна практика. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 18 Лист 2020 09:18 |
Останні зміни: | 18 Лист 2020 09:18 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1779 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |