Безкоровайна О.В. та Станіславчук Н.І. (2019) ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Topical issues of pedagogy: Collective monograph. с. 146-166.
|
Текст
Bezkorovaina OV,Stanislavchuk NI,2019, mono Italy.pdf Завантажити (390kB) | Перегляд |
Анотація
Проаналізовано сутність та компоненти позааудиторної діяльності як важливої складової етичної компетентності студентів. Позааудиторна робота розуміється як система
заходів, спрямованих на формування високорозвиненої особистості майбутнього фахівця зі сформованою особистісною моральною культурою, творчим мисленням, відповідальністю, різнобічними інтересами і настійними прагненнями їх задоволення та дієвою конкурентоспроможністю, що неможливо здійснювати за межами етичної компетентності. Акцентовано увагу на тому, що позааудиторна робота є такою системою, що поєднує в собі компоненти як от: мету, зміст, методи, засоби, форми, принципи, які взаємозв’язані і взаємозумовлені між собою. Доведено, що однією з головних підсистем процесу формування життєвокомпетентної особистості є позааудиторна діяльність, що забезпечує психологопедагогічні умови для розкриття здібностей і нахилів, прояву її природних здібностей, розширення світогляду та самостійного творчого пошуку.
Визначено особливості організації позааудиторної діяльності: врахування вікових та психологічних особливостей; забезпечення умов для самореалізації в особистісній, професійній та соціальній сферах життєдіяльності, створення ситуації успіху; впровадження
принципів партнерства: повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра у взаємовідносинах; інтерактивні й інформаційні технології.
Analysed the essence and components of the extracurriculum activities as an essential part of students` ethical competence. Extracurriculum activities is a system of measures aimed at formation of a highly developed future specialist with the well-formed personal moral culture, creative thinking, responsibility, diverse interests, and insistent aspirations for their satisfaction as well as effective competitiveness, which cannot be realized outside the limits of ethical competence. The emphasis is put on the fact that extracurriculum work is a system that combines following
components: purpose, content, methods, means, forms, and principles that are interconnected and interdependent. It is proved that one of the main subsystems in the process of formation of a viable personality is extracurricular activities that provide psychological and pedagogical conditions required for the development of individual`s abilities and inclinations, the manifestation of their natural aptitudes, the expansion of their outlook and independent creative search.
We determined the peculiarities of the extracurriculum activities organization, such as: taking into account age and psychological peculiarities; provision of conditions for self-realization in the personal, professional and social spheres of life, creation of a situation of success; implementation of the principles of partnership: respect for others, benevolence and positive attitude, trust in relationships; interactive and information technologies.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра романо-германської філології |
Користувач, що депонує: | Адміністратор |
Дата внесення: | 05 Трав 2020 20:50 |
Останні зміни: | 01 Груд 2023 21:26 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/178 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |