Горобець М.В. та Чередняк Ю.М. (2020) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Освіта, наука, суспільство очима молодих, 2020. с. 52-54.
|
Текст
Горобець М.В., Чередняк Ю.М..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
Сьогодні зростає роль музею і музейних мереж у справі глобальної «трансляції» культурної спадщини задля широкого їх використання в освітньому процесі початкової школи, зокрема в урочній та позаурочній діяльності. Оскільки музейні експонати, маючи свою цінність, є відбитком визначних подій історії України, героїчних подвигів і трудових звершень українського народу, а музейні реліквії виступають значним ілюстративним матеріалом (знаряддя праці, одяг, предмети побуту, особисті речі видатних діячів), вони допомагають учням відчути історичну епоху та справляють на них велике враження. Жоден навчальний підручник чи посібник не матиме такого ефекту у здійсненні патріотичного виховання учнів, як музейні експонати чи реліквії. Погоджуємося з думкою науковців, що з появою Інтернету роль музеїв в суспільстві суттєво трансформувалася, сучасний період розвитку музейної справи ознаменувався тенденцією переходу до концепції нової музеології за рахунок впровадження інноваційних ідей часткової музеєфікації та методу заснування музеїв нового типу: музеїв-заповідників, екомузеїв, розважально-анімаційних та віртуальних музеїв тощо. Ці музеї репрезентують світові історико-культурну спадщину України
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горобець М.В. Виховний потенціал музейної педагогіки у початковій школі / М.В. Горобець, Ю.М. Чередняк // Освіта, наука, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 52-54. |
Ключові слова: | музейна педагогіка, початкова школа, методичні прийоми, елементи педагогічних технологій. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 15 Квіт 2025 18:22 |
Останні зміни: | 15 Квіт 2025 18:22 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17803 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |