Грушовець К.М. та Шадюк О.І. (2020) СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК ЗАСІБ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Освіта, наука, суспільство очима молодих, 2020. с. 61-62.
|
Текст
Грушовець К.М., Шадюк О.І..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У дошкільному віці зароджуються і розвиваються відмінності у спрямованості спілкування хлопчиків і дівчаток, доброзичливість до дітей своєї статі: хлопчик частіше обирає хлопчиків, а дівчатка – дівчаток. Розвивається усвідомлення себе як хлопчика або як дівчинки. Граючись, діти часто групуються за ознакою статі. В іграх проявляється емоційність дитини, відпрацьовуються варіанти чоловічої і жіночої ролі, форми поведінки. Велике значення надається сюжетно-рольовим іграм,для того щоб діти вміли себе ідентифікувати залежно до певної статі. Тому у закладах дошкільної освіти вихователі приділяють неабияку увагу рольовим іграм.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Грушовець К.М. Сюжетно-рольова гра як засіб гендерного виховання дітей дошкільного віку / К.М. Грушовець, О.І. Шадюк // Освіта, наука, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 61-62. |
Ключові слова: | засоби виховання, сюжетно-рольова гра, гендерне виховання, діти дошкільного віку. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 15 Квіт 2025 18:41 |
Останні зміни: | 15 Квіт 2025 18:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17805 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |