Данчук О.І. та Павлюк Т.О. (2020) КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА ПРОГРАМА З РОЗВИТКУМОВЛЕННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ. Освіта, наука, суспільство очима молодих, 2020. с. 67-68.
|
Текст
Данчук О.І., Павлюк Т.О..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
З метою забезпечення цілісного входження дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір, що відповідатиме її потребам і можливостям, і сприятиме соціальній адаптації, в сучасному закладі дошкільної освіти передбачена така форма організації освіти, як інклюзивна. Особливої уваги нині набуває проблема адаптації дітей з порушеннями мовлення в соціальний колектив. Інклюзивна форма навчання дає можливість оптимальної організації опанування знань, умінь та навичок дітей дошкільного віку з різними освітніми потребами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Данчук О.І. Корекційно-розвивальна програма з розвитку мовлення гіперактивних дітей логопатів в умовах інклюзивної групи / О.І. Данчук, Т.О. Павлюк // Освіта, наука, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 67-68. |
Ключові слова: | корекційно-розвивальна програма, розвиток мовлення, гіперактивна дитина, діти-логопати, інклюзивна група. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Квіт 2025 07:33 |
Останні зміни: | 16 Квіт 2025 07:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17813 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |