Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА ПРОГРАМА З РОЗВИТКУМОВЛЕННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ

Данчук О.І. та Павлюк Т.О. (2020) КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА ПРОГРАМА З РОЗВИТКУМОВЛЕННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ. Освіта, наука, суспільство очима молодих, 2020. с. 67-68.

[img]
Перегляд
Текст
Данчук О.І., Павлюк Т.О..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

З метою забезпечення цілісного входження дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір, що відповідатиме її потребам і можливостям, і сприятиме соціальній адаптації, в сучасному закладі дошкільної освіти передбачена така форма організації освіти, як інклюзивна. Особливої уваги нині набуває проблема адаптації дітей з порушеннями мовлення в соціальний колектив. Інклюзивна форма навчання дає можливість оптимальної організації опанування знань, умінь та навичок дітей дошкільного віку з різними освітніми потребами.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Данчук О.І. Корекційно-розвивальна програма з розвитку мовлення гіперактивних дітей логопатів в умовах інклюзивної групи / О.І. Данчук, Т.О. Павлюк // Освіта, наука, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 67-68.
Ключові слова: корекційно-розвивальна програма, розвиток мовлення, гіперактивна дитина, діти-логопати, інклюзивна група.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 16 Квіт 2025 07:33
Останні зміни: 16 Квіт 2025 07:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17813

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу