Дехтярук О.В. та Гурський В.А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМ ЛОГОРИТМІКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 75-76.
|
Текст
Дехтярук О.В., Гурський В.А..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Останнім часом комунікативному вихованню школярів надається особливе значення, тому що успіх у мовленнєвому розвитку визначає й результативність засвоєння інших шкільних дисциплін, створює передумови для активної й осмисленої участі в суспільному житті, забезпечує дітей необхідними в особистому житті навичками мовного поводження, культурою мовного розвитку. Однак, як показує практика, незважаючи на підвищений інтерес до проблеми, рівень мовного розвитку дітей молодшого шкільного віку недостатній. У зв'язку з цим великого значення набуває сучасна і методично грамотно організована робота з розвитку мовлення. Одним із шляхів такої організації є робота з розвитку зв'язного мовлення на уроках засобами логоритміки.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | ДехтярукО.В. Особливості розвитку зв'язного мовлення молодших школярів засобами логоритміки / О.В. Дехтярук; наук. керівник В.а. Гурський // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 75-76. |
Ключові слова: | зв'язне мовлення, молодші школярі, засоби логоритміки. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 18 Квіт 2025 06:40 |
Останні зміни: | 18 Квіт 2025 06:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17825 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |