Дмитрук І.Л. та Степанова О.І. (2020) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 76-78.
|
Текст
Дмитрук І.А., Степанова О.І..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Мета статті – охарактеризувати загальне недорозвинення мовлення дитини, з’ясувати причини мовленнєвого порушення і вибрати найбільш ефективні методи дослідження для попередження можливих ускладнень в шкільному навчанні. ЗНМ характеризується порушенням усіх компонентів мовленнєвої системи, яка охоплює звукову і змістову сторони при нормальному слухові та інтелекті. ЗНМ має низку особливостей, що виявляються при різних його рівнях: труднощі формування пізнавально-комунікативної діяльності, недорозвинення емоційно-вольової сфери, уповільнений розвиток зв'язного мовлення тощо.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дмитрук І.Л. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мови до навчання в школі / І.Л. Дмитрук, О.І. Степанова // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 76-78. |
Ключові слова: | мовленнєвий розвиток, старші дошкільники, готовність до навчання в школі, діти із загальним недорозвиненням мови. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 18 Квіт 2025 06:56 |
Останні зміни: | 18 Квіт 2025 06:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17826 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |