Захарчук І.В. та Шадюк О.І. (2020) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНОЇ СПАДЩИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 85-86.
|
Текст
Захарчук І.В., Шадюк О.І..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
В умовах оновлення дошкільної освіти зростає роль і значення художньо-естетичного виховання як засобу для формування духовного світу, естетичних ідеалів дітей, мета якого – всебічний розвиток особистості з високим національним культурним потенціалом, розвиненим почуттям прекрасного. Фундаментом художньо-естетичного виховання має стати культурна спадщина, скарби народно-пісенної, поетичної, декоративно-прикладної творчості, художніх ремесел тощо. У процесі дослідження зроблені припущення, що процес формування художньо-естетичного смаку дітей старшого дошкільного віку засобами культурно-історичної спадщини здійснюватиметься більш ефективно за таких педагогічних умов: підвищення художньо-естетичної культури вихователів; збагачення змісту освітнього процесу ЗДО кращими зразками народного мистецтва, надбаннями культурно-історичної спадщини; залучення дітей до активного самостійного оцінювання творів народного мистецтва на умовах усвідомленого художнього образу та набуття ними власного досвіду створення художнього образу в художньо-естетичній діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Захарчук І.В. Методика формування художньо-естетичного смаку дітей старшого дошкільного віку засобами культурно-історичної спадщини / І.В. Захарчук, О.І. Шадюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. С. 85-86. |
Ключові слова: | діти старшого дошкільного віку, художньо-естетичний смак, культурно-історична спадщина. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 18 Квіт 2025 22:56 |
Останні зміни: | 18 Квіт 2025 22:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17832 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |