Колошва А.В. (2020) ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ У ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 107-108.
|
Текст
Колошва А.В..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
На ранніх вікових етапах провідна роль у розвитку мовлення дитини належить формуванню фонематичного слуху – здатності розрізняти звуки мовлення, впізнавати їх, адже саме фонематичний слух створює основу для повноцінного фонематичного сприймання – специфічної мовленнєвої дії, котра спрямована на переробку сприйнятої мовленнєвої інформації (в її фізичних характеристиках) в систему мовних знаків і смислів. Проблема формування фонематичного слуху у дітей з дизартрією є однією з актуальних для теорії і практики логопедії. Так, у цих дітей відсутність повноцінного сприйняття фонем робить неможливим їх правильне проголошення. Крім того, порушення фонематичного сприйняття не дає можливості дітям опановувати в потрібному ступені словниковим запасом і граматичним ладом, а, отже, гальмує розвиток зв'язного мовлення в цілому. Це означає, що усунення важких дефектів мовлення неможливе без спеціальної корекції фонематичного сприйняття. Добре розвинений фонематичний слух у поєднанні з повноцінною здатністю артикулювати звуки сприяє більш інтенсивному засвоєнню правильної звуковимови. Сприйняття звуків у дітей з нормальним мовним розвитком формується досить рано і в певній послідовності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Колошва А.В. Формування фонематичного слуху у дітей з дизартрією засобами логоритміки / А.В. Колошва // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 107-108. |
Ключові слова: | фонематичний слух, діти з дизартрією, логоритміка. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 23 Квіт 2025 08:54 |
Останні зміни: | 23 Квіт 2025 08:54 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17857 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |