Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ У ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ

Колошва А.В. (2020) ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ У ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 107-108.

[img]
Перегляд
Текст
Колошва А.В..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

На ранніх вікових етапах провідна роль у розвитку мовлення дитини належить формуванню фонематичного слуху – здатності розрізняти звуки мовлення, впізнавати їх, адже саме фонематичний слух створює основу для повноцінного фонематичного сприймання – специфічної мовленнєвої дії, котра спрямована на переробку сприйнятої мовленнєвої інформації (в її фізичних характеристиках) в систему мовних знаків і смислів. Проблема формування фонематичного слуху у дітей з дизартрією є однією з актуальних для теорії і практики логопедії. Так, у цих дітей відсутність повноцінного сприйняття фонем робить неможливим їх правильне проголошення. Крім того, порушення фонематичного сприйняття не дає можливості дітям опановувати в потрібному ступені словниковим запасом і граматичним ладом, а, отже, гальмує розвиток зв'язного мовлення в цілому. Це означає, що усунення важких дефектів мовлення неможливе без спеціальної корекції фонематичного сприйняття. Добре розвинений фонематичний слух у поєднанні з повноцінною здатністю артикулювати звуки сприяє більш інтенсивному засвоєнню правильної звуковимови. Сприйняття звуків у дітей з нормальним мовним розвитком формується досить рано і в певній послідовності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Колошва А.В. Формування фонематичного слуху у дітей з дизартрією засобами логоритміки / А.В. Колошва // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 107-108.
Ключові слова: фонематичний слух, діти з дизартрією, логоритміка.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 23 Квіт 2025 08:54
Останні зміни: 23 Квіт 2025 08:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17857

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу