Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ У СПОРТІ ТА СПОРТИВНОМУ БІЗНЕСІ

Гоголь Т.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ У СПОРТІ ТА СПОРТИВНОМУ БІЗНЕСІ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2024 (Вип.15). с. 71-81.

[img]
Перегляд
Текст
Гоголь Т.В. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ....pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті визначено роль та значення реклами в спорті та спортивний індустрії. Охарактеризовано основні види реклами. Визначені головні вимоги до носіїв реклами в спорті та спортивному бізнесі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гоголь Т.В. Особливості використання реклами у спорті та спортивному бізнесі / Т.В. Гоголь // Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти : зб. наук. пр. – Рівне : ГО СОМ-ЦЕНТР, 2024. – Вип. 15. – С. 71-81.
Ключові слова: маркетинг, реклама, носії реклами, спорт,спортивний бізнес
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 25 Квіт 2025 09:42
Останні зміни: 25 Квіт 2025 09:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17878

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу