Найда Р.Г. (2017) ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ СТАНОВЛЕННЯ САМООЦІНКИ ДОШКІЛЬНИКА В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 129-132.
|
Текст
Найда Р.Г..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Розглядаються особливості становлення самооцінки дошкільника в освітньому середовищі дошкільного закладу, розкрито особливості проекту діяльності вихованців щодо формування самооцінки; охарактеризовано етапи педагогічного проектування становлення самооцінки дошкільника; розкрито ефективність застосування педагогічного проектування у роботі з дітьми із заниженою самооцінкою.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Найда Р.Г. Педагогічне проектування становлення самооцінки дошкільника в умовах освітнього середовища дошкільного закладу / Р.Г.Найда // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 129-132. |
Ключові слова: | самооцінка, педагогічне проектування, освітнє середовище, рівні самооцінки, етапи педагогічного проектування |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 18 Лист 2020 11:32 |
Останні зміни: | 18 Лист 2020 11:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1790 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |