Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ СТАНОВЛЕННЯ САМООЦІНКИ ДОШКІЛЬНИКА В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Найда Р.Г. (2017) ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ СТАНОВЛЕННЯ САМООЦІНКИ ДОШКІЛЬНИКА В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 129-132.

[img]
Перегляд
Текст
Найда Р.Г..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Розглядаються особливості становлення самооцінки дошкільника в освітньому середовищі дошкільного закладу, розкрито особливості проекту діяльності вихованців щодо формування самооцінки; охарактеризовано етапи педагогічного проектування становлення самооцінки дошкільника; розкрито ефективність застосування педагогічного проектування у роботі з дітьми із заниженою самооцінкою.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Найда Р.Г. Педагогічне проектування становлення самооцінки дошкільника в умовах освітнього середовища дошкільного закладу / Р.Г.Найда // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 129-132.
Ключові слова: самооцінка, педагогічне проектування, освітнє середовище, рівні самооцінки, етапи педагогічного проектування
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 18 Лист 2020 11:32
Останні зміни: 18 Лист 2020 11:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1790

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу