Панчук А.П. та Панчук І.В. та Проказюк О.Ю. (2024) ЗАЛУЧЕНІСТЬ АТЛЕТІВ-ІНФЛЮЕНСЕРІВ ДО МАРКЕТИНГОВИХ КАМПАНІЙ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2024 (Вип.15). с. 223-232.
|
Текст
Панчук А.П., Панчук І.В., Проказюк О.Ю. ЗАЛУЧЕННЯ ....pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано особливості правового регулювання спортивного маркетингу, місця реклами у спортивному маркетингу. Обґрунтовано доцільність залучення відомих спортсменів до реклами спортивної продукції та спортивно-оздоровчих послуг, вигоди інвестування в спорт і розвиток інфраструктури для підтримки спортивних заходів і спортсменів. Виокремлено принципи що сприяють ефективним маркетинговим практикам фізкультурно-оздоровчій сфері, до яких належать: науково-дослідницький підхід, сегментація ринку, адаптивність і мобільність управління, готовність до нововведень, планування діяльності кампанії. З’ясовано, що збір даних від щодо фан-вболівальників є головним пріоритетом маркетингу фізкультурно-спортивних послуг. Доведено, що спортивні знаменитості є найефективнішим типом підтримки продукту.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Панчук А.П. Залученість атлетів-інфлюенсерів до маркетингових кампаній / А.П. Панчук, І.В. Панчук, О.Ю. Проказюк // Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти : зб. наук. пр. – Рівне : ГО СОМ-ЦЕНТР, 2024. – Вип. 15. – С. 223-232. |
Ключові слова: | фітнес, маркетинг, послуги, спорт |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 02 Трав 2025 09:11 |
Останні зміни: | 02 Трав 2025 09:11 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17953 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |