Лотоцька І.Б. та Янцур Л.А. (2020) ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 138-140.
|
Текст
Лотоцька І.Б., Янцур Л.А..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
Дослідження науковців показали, що реалізація мистецтва і художньої діяльності дітей в навчально-виховному процесі ефективніше втілюється в інтегрованих циклах занять, екскурсіях, вечорах-розвагах, вікторинах, святах, тематичних святах-концертах. Ці заняття об’єднують дітей загальними враженнями, переживаннями, емоціями, формують колективізм. На сьогодні в дошкільній педагогіці питання інтеграції є досить актуальним. Враховуючи те, що в практиці роботи деякі заклади дошкільної освіти захоплюються використанням тільки інтегрованих занять, не дивлячись на те чи це подання нового матеріалу, чи його закріплення. У зв’язку з тим знижується оволодіння дітьми знаннями, вміннями та навичками в різних видах художньої діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лотоцька І.Б. Вивчення мистецької діяльності дошкільників на засадах інтеграції / І.Б. Лотоцька; наук. кер. Л.А. Янцур // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 138-140. |
Ключові слова: | естетичне виховання, мистецька діяльність, дошкільники, інтеграція занять. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 07 Трав 2025 08:05 |
Останні зміни: | 07 Трав 2025 08:05 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17972 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |