Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ДИДАКТИЧНИХ МОНТЕССОРІ-МАТЕРІАЛІВ У ФОРМУВАННІ СЕНСОРНО- ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Мазур М.В. та Дичківська І.М. (2020) РОЛЬ ДИДАКТИЧНИХ МОНТЕССОРІ-МАТЕРІАЛІВ У ФОРМУВАННІ СЕНСОРНО- ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 145-146.

[img]
Перегляд
Текст
Мазур М.В., Дичківська І.М..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Світове визнання технологія М. Монтессорі здобула завдяки гуманістичному підходу до виховання і навчання дітей, вірі у безмежні можливості розвитку дитини, опорі на її самостійність та індивідуальність. Виховна мета цієї технології полягає в розкритті духовного та інтелектуального потенціалу дитини, засобами її досягнення є не зовнішні впливи на особистість, а спеціально сформоване середовище, своєрідна «духовна екологія». Зміст роботи щодо формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей дошкільного віку спрямований на виявлення пізнавальної активності, спостережливості, винахідливості у довкіллі; вміння вирізнятися позитивною пізнавальною мотивацією; моделювання, експериментування в довкіллі за допомогою вихователя і самостійно, використовуючи умовно-символічні зображення, схеми; орієнтування в сенсорних еталонах (колір, форма, величина), їх видах, ознаках, властивостях; у часі і просторі; оволодіння прийомами узагальнення, класифікації, порівняння і зіставлення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мазур М.В. Роль дидактичних Монтессорі-матеріалів у формуванні сенсорно-пізнавальної компетенції дітей старшого дошкільного віку / М.В. Мазур, І.М. Дичківська // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 145-146.
Ключові слова: дидактичні матеріали, Монтессорі-матеріали, сенсорно-пізнавальна компетенція, діти старшого дошкільного віку.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 07 Трав 2025 12:56
Останні зміни: 07 Трав 2025 12:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17981

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу