Мороз О. та Колупаєва Т.Є. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 160-161.
|
Текст
Мороз О., Колупаєва Т.Є..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У молодшому шкільному віці необхідним є педагогічне управління процесом розвитку творчого потенціалу з боку педагога, який: «повинен сам бути носієм розвиненого творчого потенціалу; організовує навчальний процес, що характеризується творчою, розвиваючою та гуманістичною спрямованістю; організовує цей процес науково-методично і технологічно; виходячи з вікових особливостей учнів, створює необхідні педагогічні умови». Успішний розвиток творчого потенціалу молодшого школяра відбудеться лише при створенні певних умов, що сприяють його формуванню.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мороз О. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу молодших школярів / О. Мороз, Т.Є. Колупаєва // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 160-161. |
Ключові слова: | педагогічні умови, розвиток творчого потенціалу, молодші школярі. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 12 Трав 2025 11:59 |
Останні зміни: | 12 Трав 2025 11:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18013 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |