Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Мороз О. та Колупаєва Т.Є. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 160-161.

[img]
Перегляд
Текст
Мороз О., Колупаєва Т.Є..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У молодшому шкільному віці необхідним є педагогічне управління процесом розвитку творчого потенціалу з боку педагога, який: «повинен сам бути носієм розвиненого творчого потенціалу; організовує навчальний процес, що характеризується творчою, розвиваючою та гуманістичною спрямованістю; організовує цей процес науково-методично і технологічно; виходячи з вікових особливостей учнів, створює необхідні педагогічні умови». Успішний розвиток творчого потенціалу молодшого школяра відбудеться лише при створенні певних умов, що сприяють його формуванню.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мороз О. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу молодших школярів / О. Мороз, Т.Є. Колупаєва // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 160-161.
Ключові слова: педагогічні умови, розвиток творчого потенціалу, молодші школярі.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 12 Трав 2025 11:59
Останні зміни: 12 Трав 2025 11:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18013

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу