Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ЕТИЧНОЇ БЕСІДИ ЯК МЕТОДУ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Нижник Т.А. та Пелех Ю.В. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ЕТИЧНОЇ БЕСІДИ ЯК МЕТОДУ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 168-170.

[img]
Перегляд
Текст
Нижник Т.А, Пелех Ю.В..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Сутність соціально-моральної поведінки найбільшою мірою розкривається у контексті групової поведінки людини. Соціально-моральна поведінка особистості репрезентується її соціально-моральним досвідом, соціальними та моральними ціннісними орієнтаціями, соціальними позиціями і ролями, які вона займає і виконує в соціумі, перш за все в групі свого членства.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Нижник Т.А. До проблеми використання етичної бесіди як методу формування соціально-моральної поведінки дітей дошкільного віку / Т.А. Нижни, Ю.В. Пелех // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 168-170.
Ключові слова: етична бесіда, методу виховання, соціально-моральна поведінка, діти дошкільного віку.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 13 Трав 2025 12:56
Останні зміни: 13 Трав 2025 12:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18032

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу