Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ

Вальковець А.С. та Поляк К.Ю. (2025) ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ. Управління розвитком соціально-економічних систем (Ч.3). с. 118-121.

[img]
Перегляд
Текст
Valkovec_2025.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Інформаційні технології стали рушійною силою трансформації бізнес-процесів, включаючи маркетингову діяльність. В епоху цифрової економіки компанії активно використовують сучасні технології для аналізу споживчих уподобань, прогнозування попиту та створення ефективних комунікацій із клієнтами

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Вальковець А. С. Застосування сучасних інформаційних технологій у маркетингу / А. С. Вальковець // Управління розвитком соціально-економічних систем : матер. ІХ міжнар. наук.-практ. конф. Ч. 3. - Харків : ТОВ "Стильна типографія", 2025. - С. 118-121.
Ключові слова: Сучасні інформаційні технології у маркетингу, автоматизація маркетингу, штучний інтелект, персоналізована реклама.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 330 Економіка в цілому
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: С. І. Оніщук
Дата внесення: 14 Трав 2025 09:24
Останні зміни: 14 Трав 2025 09:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18038

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу