Вальковець А.С. (2025) ВПЛИВ МІЖНАРОДНИХ ТОРГОВИХ ПЛАТФОРМ НА МАРКЕТИНГ ТА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ. Економічний простір (№198). с. 9-14. ISSN 2224-6282
|
Текст
Valkovets_Vpluv_2025.pdf Завантажити (293kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття досліджує вплив міжнародних торгових платформ, таких як Amazon, Alibaba, Shopify, на сучасний маркетинг і бізнес-стратегії. Основна увага приділена процесам дижіталізації, використанню алгоритмів штучного інтелекту та персоналізації в комунікаціях із клієнтами. Розглянуто роль соціальних мереж, автоматизації рекламних кампаній і глобалізації бізнесу. Виявлено, що міжнародні платформи не лише спрощують продажі, але й створюють нові екосистеми для бізнесу, сприяючи його адаптації до викликів цифрової епохи. Це дослідження аналізує роль цифрових платформ у глобальному бізнесі, наголошуючи на автоматизації маркетингових кампаній, використанні великих даних і штучного інтелекту для взаємодії з клієнтами. Особлива увага приділяється інтеграції міжнародних платформ із соціальними мережами та маркетингом із факторами, що значно впливають на впізнаваність бренду та залучення клієнтів. Крім того, дослідження вивчає ключові виклики та можливості для малих і середніх підприємств, які адаптуються до міжнародних торгових платформ, зосереджуючись на фінансових витратах, логістичних бар’єрах і специфічних для ринку умовах.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |