Островчук М.М. та Черній В.А. (2020) ПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 178-179.
![]() |
Текст
Островчук М.М., Черній В.А..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
Розглянуто методологічні засади виховання емоційної культури молодшихшколярів, а саме: у ланках теоретичного дослідження розглянуто основні положення системного, культурологічного і особистісно-орієнтованого підходів, виявлено і сформульовано принципи виховання емоційної культури молодших школярів. Обґрунтовано, що структура емоційної культури молодших школярів містить сукупність компонентів: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, оцінно-регулятивного, діяльнісно-поведінкового.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Островчук М.М. Підходи та принципи виховання емоційної культури молодших школярів / М.М. Островчук, В.А. Черній // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 178-179. |
Ключові слова: | підходи виховання, принципи виховання, емоційна культура, молодші школярі. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 22 Трав 2025 12:29 |
Останні зміни: | 22 Трав 2025 12:29 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18076 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |