Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Островчук М.М. та Черній В.А. (2020) ПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 178-179.

[img] Текст
Островчук М.М., Черній В.А..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Розглянуто методологічні засади виховання емоційної культури молодшихшколярів, а саме: у ланках теоретичного дослідження розглянуто основні положення системного, культурологічного і особистісно-орієнтованого підходів, виявлено і сформульовано принципи виховання емоційної культури молодших школярів. Обґрунтовано, що структура емоційної культури молодших школярів містить сукупність компонентів: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, оцінно-регулятивного, діяльнісно-поведінкового.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Островчук М.М. Підходи та принципи виховання емоційної культури молодших школярів / М.М. Островчук, В.А. Черній // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 178-179.
Ключові слова: підходи виховання, принципи виховання, емоційна культура, молодші школярі.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 22 Трав 2025 12:29
Останні зміни: 22 Трав 2025 12:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18076

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу