Плисюк О.Р. та Галатюк Ю.М. (2020) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 191-193.
![]() |
Текст
Плисюк О.Р., Галатюк Ю.М..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Мета статті полягає в обґрунтуванні впровадження диференційованого навчання як засобу для формування інтелектуальних умінь здобувачів освіти в процесі навчання фізики у загальноосвітній школі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Плисюк О.Р. Диференційоване навчання як метод формування інтелектуальних умінь в процесі навчання фізики у загальноосвтній школі / О.Р. Плисюк; наук. керівник Ю.М. Галатюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 191-193. |
Ключові слова: | диференційоване навчання, формування умінь, інтелектуальні уміння, навчання фізики, загальноосвтньо школа. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 23 Трав 2025 09:36 |
Останні зміни: | 23 Трав 2025 09:36 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18091 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |