Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

Плисюк О.Р. та Галатюк Ю.М. (2020) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 191-193.

[img] Текст
Плисюк О.Р., Галатюк Ю.М..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Мета статті полягає в обґрунтуванні впровадження диференційованого навчання як засобу для формування інтелектуальних умінь здобувачів освіти в процесі навчання фізики у загальноосвітній школі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Плисюк О.Р. Диференційоване навчання як метод формування інтелектуальних умінь в процесі навчання фізики у загальноосвтній школі / О.Р. Плисюк; наук. керівник Ю.М. Галатюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 191-193.
Ключові слова: диференційоване навчання, формування умінь, інтелектуальні уміння, навчання фізики, загальноосвтньо школа.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 23 Трав 2025 09:36
Останні зміни: 23 Трав 2025 09:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18091

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу