Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Рибачик К.В. та Косарєва О.І. (2020) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 197-198.

[img] Текст
Рибачик К.В., Косарєва О.І..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Одним із пріоритетних напрямків сучасного освітнього простору є впровадження інклюзивного навчання у практику загальноосвітньої школи. Це зумовлено вимогою суспільства підготовки дітей з особливими освітніми потребами (ООП) до активного життя, творчої самореалізації у суспільстві. Закон України «Про освіту», Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття), визначають одним з важливих завдань формування у дітей та молоді, особливо в дітей з особливими освітніми потребами, уміння міжособистісного спілкування. Тому формування у дітей ООП комунікативних навичок є необхідною умовою їх успішної соціалізації, забезпечення повноцінної участі в житті суспільства.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Рибачик К.В. Формування комунікативних навичок молодших школярів в умовах інклюзивного навчання / К.В. Рибачик, О.І. Косарєва // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 197-198.
Ключові слова: комунікативні навички, молодші школярі, інклюзивне навчання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 23 Трав 2025 10:00
Останні зміни: 23 Трав 2025 10:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18094

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу