Рибачик К.В. та Шевців З.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 198-199.
![]() |
Текст
Рибачик К.В., Шевців З.М..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
Сьогодні один із пріоритетів навчання є інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітні навчальні заклади. Це відображено у Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю, що ратифікована нашою державою; нормативних та законодавчих документах в галузі освіти. Безумовно, питання інклюзивного навчання вимагає підвищеної уваги з боку всіх учасників освітнього процесу, оскільки досить великий проміжок часу діти з особливими освітніми потребами (ООП) були поза належною увагою держави. Такі діти навчалися ізольовано від своїх однолітків у спеціальних школах-інтернатах або у кращому випадку – в спеціальних класах. Така обмеженість призводила до відсутності контактів з однолітками та незворотні психологічні зміни у свідомості дитини.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Рибачик К.В. Особливості організації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами / К.В. Рибачик, З.М. Шевців // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 198-199. |
Ключові слова: | інклюзивне навчання, учні з особливими освітніми потребами. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 23 Трав 2025 11:21 |
Останні зміни: | 23 Трав 2025 11:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18100 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |