Степанова О.І. (2017) КОМПЕТЕНТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПРИ ВИКЛАДАННІ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІМ ВИХОВАТЕЛЯМ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У КОНТЕКСТІ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВИШІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 201-205.
|
Текст
Степанова О.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано формування мовленнєвої культури майбутніх вихователів ДНЗ, названі причини протиріч, що призводять до її зниження і, як наслідок, порушення комунікації в молодіжному середовищі. Визначено місце дисципліни “Культура мовлення та виразне читання” в системі підготовки спеціалістів, окреслено правила і норми спілкування, вимоги до мовленнєвої поведінки в різних комунікативно-мовленнєвих ситуаціях, шляхи удосконалення комунікативно-мовленнєвих знань.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Степанова О.І. Компетентісно-орієнтований підхід при викладанні культури мовлення майбутнім вихователям дошкільних навчальних закладів у контексті гуманізації освітнього процесу вишів / О.І.Степанова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 201-205. |
Ключові слова: | мовленнєва культура, комунікація, комунікативна компетенція, нормативність, мовні норми |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 19 Лист 2020 10:58 |
Останні зміни: | 19 Лист 2020 10:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1813 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |