Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ДИРИГЕНТА ДИТЯЧОГО ОРКЕСТРОВОГО КОЛЕКТИВУ

Пастушок Т.В. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ДИРИГЕНТА ДИТЯЧОГО ОРКЕСТРОВОГО КОЛЕКТИВУ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2025: Вип. 17. с. 87-91. ISSN 2522-1590 (Online) ISSN 2522-1582 (Print)

[img] Текст
Пастушок Т.В..pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

У даній статті висвітлено педагогічні умови формування комунікативної культури диригента дитячого оркестрового колективу, а саме: діалогічність спілкування між диригентом та дітьми, творчий підхід, активність у процесі самоаналізу та самовдосконалення, розвиток творчих здібностей в учнів із застосуванням новітніх методів навчання. Також показано педагогічні навики диригента для роботи з дітьми, уміння пояснювати музичний матеріал, мотивуючи їх до самовдосконалення та розвитку. Актуальність даного дослідження визначається тим, що в освітній практиці та науці з особливою увагою приділяється питанням педагогічних умов формування комунікативної культури диригента дитячого оркестрового колективу в закладах мистецької освіти.
This article highlights the pedagogical conditions for the formation of the communicative culture of a conductor of a children's orchestra, namely: dialogic communication between the conductor and children, a creative approach, activity in the process of self-analysis and self-improvement, the development of creative abilities in students using the latest teaching methods. In addition, the conductor must have professional pedagogical skills and abilities to work with children, be able to explain musical material in an accessible way, motivating them to self-improvement and development. The conductor directs his work to the development of technical and expressive musical abilities in students, and he also develops a program that takes into account their level of training. The relevance of this study is determined by the fact that in educational practice and science, special attention is paid to the issue of pedagogical conditions for the formation of the communicative culture of the conductor of a children's orchestra in art schools and extracurricular educational institutions of artistic direction.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пастушок Т. В. Педагогічні умови формування комунікативної культури диригента дитячого оркестрового колективу / Т. В. Пастушок // Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя : зб. наук. пр. – Рівне : Волинські обереги, 2025. – Вип. 17. - С. 87-91.
Ключові слова: диригент дитячого оркестрового колективу, комунікативна культура, педагогічні умови, взаємодія, саморозвиток; conductor of a children's orchestra, communicative culture, pedagogical conditions, interaction, self-development
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Факультет музичного мистецтва > Кафедра духових та ударних інструментів
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 05 Черв 2025 11:32
Останні зміни: 05 Черв 2025 11:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18208

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу