Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Крупич В.М. та Оксенюк О.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 110-113.

[img] Текст
Крупич В.М., Оксенюк О.В. Особливості....pdf

Завантажити (3MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Крупич В. М. Особливості організації соціальної рекламної кампанії / В. М. Крупич, О. В. Оксенюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених, 14 трав. 2025 р. - Рівне : РДГУ, 2025. - С. 110-113.
Ключові слова: реклама, рекламна кампанія
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 25 Черв 2025 12:11
Останні зміни: 25 Черв 2025 12:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18387

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу