Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ ДОШКІЛЬНИКА З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ

Свередюк А.С. та Шадюк (Падалка) О.І. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ ДОШКІЛЬНИКА З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 203-204.

[img] Текст
Свередюк А.Р., Шадюк О.І..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

За умови використання спеціально організованих занять та рухливих ігор діти-логопати більш стійко, усвідомлено починають оперувати уявленнями про навколишній світ, логічними зв’язками й відношенням, які існують між об’єктами у житті. Вони набагато краще починають розуміти емоційні прояви і стани людей у різних життєвих ситуаціях, і у них міцно сформовані здатності до вербалізації емоцій.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Свередюк А.С. Особливості формування світогляду дошкільника з порушенням мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивної групи / А.С. Свередю, О.І. Шадюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 203-204.
Ключові слова: формування світогляду, дошкільники, порушення мовленнєвого розвитку, інклюзивна група.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 03 Лип 2025 12:38
Останні зміни: 03 Лип 2025 12:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18440

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу