Свередюк А.С. та Шадюк (Падалка) О.І. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ ДОШКІЛЬНИКА З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 203-204.
![]() |
Текст
Свередюк А.Р., Шадюк О.І..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
За умови використання спеціально організованих занять та рухливих ігор діти-логопати більш стійко, усвідомлено починають оперувати уявленнями про навколишній світ, логічними зв’язками й відношенням, які існують між об’єктами у житті. Вони набагато краще починають розуміти емоційні прояви і стани людей у різних життєвих ситуаціях, і у них міцно сформовані здатності до вербалізації емоцій.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Свередюк А.С. Особливості формування світогляду дошкільника з порушенням мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивної групи / А.С. Свередю, О.І. Шадюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 203-204. |
Ключові слова: | формування світогляду, дошкільники, порушення мовленнєвого розвитку, інклюзивна група. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 03 Лип 2025 12:38 |
Останні зміни: | 03 Лип 2025 12:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18440 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |