Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УЯВЛЕНЬ ПРО ОБ’ЄКТИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ

Склянчук А.П. та Сілкова Е.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УЯВЛЕНЬ ПРО ОБ’ЄКТИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 207-208.

[img] Текст
Склянчук А.П., Сілкова Е.О..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Дошкільне дитинство забезпечує загальний розвиток, який слугує фундаментом для набуття спеціальних знань і навичок з різних видів діяльності. Усі новоутворення дошкільного віку є не сумою знань, а певним рівнем пізнавальної активності, самостійності, творчості, ставлення до себе і до інших. Сформовані у цей період якості визначають загальний характер поведінки дитини, її ставлення до світу, значною мірою є основою її життєдіяльності у майбутньому.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Склянчук А.П. Особливості формування системи уявлень про об'єкти у дітей раннього віку / А.П. Склянчук, Е.О. Сілкова // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 207-208.
Ключові слова: дошкільне дитинство, ранній дошкільний вік, формування уявлень, уявлення про об’єкти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 07 Лип 2025 09:16
Останні зміни: 07 Лип 2025 09:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18459

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу